گردنبند, طلای بی اجرت و با اجرت, مرکز فروش عمده و خرد طلا

خرید زنجیر طلای مدرن

ورساچ - خرید زنجیر طلای مدرن
ورساچ - خرید زنجیر طلای مدرن

زنجیر ورساچ

خرید زنجیر طلای مدرن

برای زنجیرهای مدرن که دارای طرح براق و صیقلی هستند . این نوع زنجیر طلا از سبک‌های شیک و جذاب مخصوص افرادی ست که در بعضی موارد در خرید طلا مشکل پسند هستند ، به شمار می‌روند.‏

۵‏‎ ‎مدل مختلف وجود دارد که عبارتند از :

  • زنجیر ‏امگا‏ . 

زنجیر امگا از به هم پیوستن حلقه های مسطح بصورت فشرده به هم ساخته شده که دارای قدرت انعطاف پذیری کم است و در صورت بی احتیاطی منجر به شکستن زنجیر می شود . ‏محبوبیت و فروش بالای این زنجیر به دلیل قدرت بالا در بازتاب نور و درخشندگی و براق بودن سطح آن است .

امگا - خرید زنجیر طلای مدرن

زنجیر امگا

  • زنجیر ماری‏ .

بافت های زنجیر طلا ماری بسیار به هم نزدیک می باشد و با آویز جلوه خاصی دارد . این زنجیر حاصل به هم پیوستن صفحات موجی شکل و مسطح است که ساختاری ظریف همچون پوست مار به ‏این زنجیرکشیده شده است .

ماری - خرید زنجیر طلای مدرن

زنجیر ماری

  • زنجیر باکس .

در پیوندهای زنجیر باکس به جای حلقه های بیضی از حلقه های مربعی که به ظاهر شبیه جعبه می باشد . تعمیر آن در صورت پاره‌شدن نسبت به سایر زنجیرها ساده‌تر است و ‏می‌توان با خارج‌کردن مهره شکسته یا جایگزین‌کردن آن با مهره سالم ، دوباره آنها را به هم متصل کرد . ‏

باکس - خرید زنجیر طلای مدرن

زنجیر باکس

 !!! هنگام خرید طلا به فاکتور آن ، وزن و قیمت نهایی طلای خود دقت بفرمایید !!!

  • زنجیر سنگاپوری ‏.

 این نوع زنجیر یکی از ظریف‌ترین و زیباترین و در عین حال پرفروش ترین انواع زنجیرها است و شهرت آن ‏به‌خاطر دوام و استحکام بالای آن است . زنجیر سنگاپوری از دو مدل کلاسیک و بافت استفاده شده که بعنوان زنجیر آویز بسیار عالی می باشد .

سنگاپوری - خرید زنجیر طلای مدرن

زنجیر سنگاپوری

  • زنجیرتیغ ماهی .

پیوندهای این نوع زنجیر مانند تیغ های ماهی بصورت مماس روی هم قرار گرفته شده است . علت نامگذاری زنجیر طلای تیغ ماهی به علت ساختاری مسطح شکلی که دارد و شباهت الگوی آن به شکل تیغه ماهی می باشد .

تیغ ماهی - خرید زنجیر طلای مدرن

زنجیر تیغ ماهی

←طلای یزدانیان→

• مرکز فروش طلا های نو و کار کرده •

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *