گردنبند, طلای بی اجرت و با اجرت, عیار, مرکز فروش عمده و خرد طلا

خرید زنجیر طلای کلاسیک

اجرت scaled - خرید زنجیر طلای کلاسیک

خرید زنجیر طلای کلاسیک

با گذشت زمان طراحی در صنعت زیورآلات رشد چشمگیری داشته و برند هایی که در صنعت طلا فعالیت می کنند ، با طراحی های منحصر به فرد و شیک توانستند مشتریان خود را جذب کنند و محصولات خود را نه تنها در کشور های خود بلکه در جهان معرفی و به فروش برسانند .

اجرت - خرید زنجیر طلای کلاسیک

آویز طلا _ کم اجرت

خرید و فروش انواع زنجیر طلا

در دنیای زیورآلات انواع زنجیر به سه دسته تقسیم میشوند :

  1. زنجیر های کلاسیک .
  2. زنجیر های مدرن .
  3. زنجیر های طرح بافت .

زنجیر های کلاسیک

در زنجیر های کلاسیک ۵ مدل مختلف معرفی شده است :

  • زنجیر کابلی

زنجیر کابلی یکی از محبوب ترین زنجیرهای سبک کلاسیک است که از مجموعه حلقه های بیضی شکل و با یک الگوی یکنواخت تشکیل شده است  و جزو زنجیرهایی با ساخت آسان تقسیم بندی می شوند . 

کابلی - خرید زنجیر طلای کلاسیک

زنجیر کابلی

  • زنجیر رولو 

این نوع زنجیر شبیه زنجیر کابلی اما کمی پیچیده تر است ، زیرا لینک ها می توانند اندازه های متفاوتی داشته باشند . زنجیر رولو شبیه زنجیر کابلی ست ولی به جای حلقه های بیضی ، از حلقه های دایره ای متصل به هم تشکیل شده است . 

رولو - خرید زنجیر طلای کلاسیک

زنجیر رولو

  • زنجیر مارینر یا ملوانی 

زنجیر مارینر یا ملوانی از حلقه های بیضی متصل به هم تشکیل شده و در هر یک از این حلقه های بیضی یک اتصال کوچک شبیه یک خط یا میله وجود دارد . این زنجیر ها متناسب با نوع اتصال خود می توانند همچون زنجیر کابلی حالت حجمی و یا همانند زنجیر کورب حالتی مسطح داشته باشند . علت نامگذاری این زنجیر ، شباهت آن به زنجیر های بزرگیست که در کشتیرانی و دریاها از آنها مورد استفاده قرار می میگیرد . 

مارینر - خرید زنجیر طلای کلاسیک

زنجیر مارینر یا ملوانی

  • زنجیر کورب 

حلقه های زنجیر کورب هنگامی که در سطح صاف قرار میگیرند ، حالت مسطح دارند . در ایران این نوع زنجیر را با نام زنجیر کارتیر می شناسند .  دانه های این زنجیر حالتی موج دار و منحنی شکل دارند که به هم متصل شده و زنجیر را تشکیل داده اند. یک نوع این زنجیر دارای دانه های هم اندازه و نوع دیگر در قسمت میانی دارای دانه های درشت تر بوده و با حرکت به سمت طرفین زنجیر دانه های آن کوچکتر می شوند.

کورب - خرید زنجیر طلای کلاسیک

زنجیر کورب

  • زنجیر فیگارو

زنجیر فیگارو ماهیتی ایتالیایی دارد و برای اولین بار در ایتالیا و با الهام از یک رهبر اپرا به نام فیگارو ساخته شد . الگوی زنجیر فیگارو به این صورت است که بعد از هر دو سه حلقه دایره ای شکل ، یک حلقه بیضی شکل قرار می گیرد و به زنجیر کارتیه نیز معروف است . 

فیگارو - خرید زنجیر طلای کلاسیک

زنجیر فیگارو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *