طلای بی اجرت و با اجرت, عیار, گردنبند, مرکز فروش عمده و خرد طلا

خرید طلای کم اجرت و بدون اجرت …

خودکار - خرید طلای کم اجرت و بدون اجرت ...

خرید طلای کم اجرت

اجرت طلا دستمزدی ست که طلا ساز بابت ساخت طلا و پرداخت هر قطعه طلا دریافت میکند ؛ اما در طلای کم اجرت دستمزدی که طلا ساز بابت ساخت آن و پرداخت هر قطعه آن دریافت میکند ، کمتر است . اگر محصول طراحی شده روش ساخت ساده تری داشته باشد ، اجرت ساخت آن محصول نسبت به سایر محصولات کمتر بوده که به آن طلای کم اجرت گفته می شود . خرید طلای کم اجرت به معنای خرید طلای کم ارزش نیست بداین معناست که روش ساخت طلای با اجرت بالا ، روش ساخت سختی داشته است . اجرت ساخت طلا با قیمت هر گرم طلا ، کم و زیاد می شود .

طلای کم اجرت و بدون اجرت برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است زیرا شما هنگام خرید طلای با اجرت نسبت به خرید طلای کم اجرت و یا طلای بی اجرت هزینه بیشتری پرداخت میکنید .

خودکار - خرید طلای کم اجرت و بدون اجرت ...

زنجیر خودکار _ کم اجرت

چرا طلای کم اجرت بخریم ؟

هنگام خرید طلای بی اجرت از خرید طلای با اجرت برای سرمایه گذاری مناسب تر است طلای کم اجرت شما هم امکان سرمایه گذاری در طلا را دارید و هم میتوانید از آن محصول استفاده کنید . قیمت طلا های کم اجرت به قیمت طلای خام نزدیک تر است ؛ زیرا شما هنگام خرید طلای کم اجرت ، اجرت ساخت کمتری پرداخت میکنید . طلاهایی روش ساخت آن ساده تر و به صورت لیزری ساخته شده باشد ، هزینه طراحی و ساخت کمتری دارد .

محصولات طلایی که ظریف تر و طراحی ساده تری دارند ، اجرت کمتری خواهند داشت .

اجرت ساخت طلا : بسته به روش ساخته شدن آن محصول ( روش ساده تر یا سخت تر و … )

طلای جتاش - خرید طلای کم اجرت و بدون اجرت ...

دستبند جتاش _کم اجرت

خرید طلای بدون اجرت

در خرید طلای بی اجرت از خرید طلای با اجرت برای سرمایه گذاری مناسب تر است ، لازم نیست که هزنیه ای به غیر از قیمت خود طلا را پرداخت کنید . خرید طلای بی اجرت نسبت به خرید طلای با اجرت برای سرمایه گذاری مناسب تر است ؛ زیرا با گذشت زمان سود خواهید کرد و قیمت گذاری در طلای بدون اجرت به قیمت طلای خام نزدیک تر است .

کارتیر و گوی های آلبرنادو کم اجرت - خرید طلای کم اجرت و بدون اجرت ...

دستبند کارتیر با گوی های آلبرنادو _ کم اجرت

∴ طلای یزدانیان ∴

مرکز فروش انواع طلای های بی اجرت ، کم اجرت و با اجرت 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *